Автоексперти розповіли як за звуками визначити що вийшло з ладу в автомобілі.
Про це повідомляє 1gai.ru.
Шипить
Якщо шипить під капотом, а двигун в цей час працює - це означає витік охолоджуючої рідини в системі охолодження або розгерметизацію вакуумних систем авто. Витік антифризу веде до перегріву двигуна, що вимагає термінового втручання техцентру для усунення неполадки.
Клацає
При русі по рівній поверхні такий звук може означати неполадки в підвісці або в інших частинах авто, таких як сайлентблоку, кульових опор, стабілізаторів або рульових наконечників. Також це може означати несправна вихлопна система машини.
Верещить (різко) під капотом
Причина - старий або зношений ролик натяжителя ременя. Ремінь починає проскакувати, а потім обривається. Своєчасний ремонт цієї деталі - дешевий, так що не складе труднощів вчасно стежити і замінювати ремені.
Металевий вереск
Проблема в зношених гальмівних колодках. Їх варто замінити. Якщо звук постійний, незважаючи на заміну колодок, значить причина в несправності одного з підшипників колеса.
Тріщить або хрумтить
Для передньопривідної машини можливо існує проблема ШРУСа. При хрускоті або трісці в передній підвісці авто потрібно терміново звернутися в автомайстерню. Також потрібно перевіряти пильник ШРУСу, який захищає привід від попадання в нього пилу і піску.
Гарчить або вібрує при повороті рульового колеса
Це ознака виходу з ладу насоса гідропідсилювача керма.
Стукає під капотом, свистить
Проблема в конкретної несправності двигуна. Причин може бути декілька: проблема запалювання (несправність котушки запалювання, високовольтних проводів), інжектор засмітився, зайва детонація при спалюванні палива в самому двигуні, що може пошкодити мотор.
Буває так, що причина в низькоякісному бензині, варто спробувати поміняти на високооктановий бензин. А також звернутися в техцентр.
Деренчить або стукає двигун
Проблема в несправності силового агрегату автомобіля. Потрібна діагностика. Можливо, що маслений насос в машині не подає масло з потрібним тиском або клапан двигуна вимагає коригування зазорів. Стук з глибини двигуна - несправність допустимо шатунних підшипників, а ремонт зазвичай дорогий.
Хрумтить в коробці передач
В авто з механічною коробкою передач такий звук може означати чималі пробіги самого автомобіля і природний знос певних деталей коробки передач, а також знос синхронізаторів та інших компонентів коробки. Можливий ще знос зчеплення.
Виє
Задньопривідне авто при виючому звуці має несправність диференціалу або зношені підшипники.
Нагадаємо, експерти розповіли, які автомобілі краще підходять для високих і низьких водіїв.