Виробники гібридних автомобілів підвищують паливну економічність за рахунок безпеки, через що деякі моделі гірше гальмують.
Про це пише портал AvtoDream.
Фахівці Consumer Reports проаналізували, як саме автовиробники хитрують із випуском гібридних моделей. Щоб підвищити привабливість авто - розробники намагаються покращити його паливну економічність, іноді "приносячи в жертву" гальмівну систему.
Дослідження показало, що у кількох гібридів, зокрема моделей Toyota, гальмівний шлях значно перевищує можливість звичайних автомобілів. Це відбувається через застосування шин із низьким опором коченню.
За словами фахівців Consumer Reports, у гібридних автомобілів у середньому гальмівний шлях на сухому асфальті зі швидкості 60 миль на годину більше на 2,4-3,7 метра. Одними з проблемних моделей під час дослідження виявилися Chrysler Pacifica і Hyundai Sonata, і експерти попереджають, що збільшення гальмівного шляху може стати потенційно небезпечним для водія.
Крім шин з низьким опором, збільшенню гальмівного шляху сприяє надмірна вага гібридів. Через додаткові батареї та системи рекуперативного гальмування значно підвищується вага автомобіля.
Раніше ми розповідали, чи можуть в Україні штрафувати водіїв, які вчасно не поміняли літню гуму на зимову.