Генеральний директор Tesla Ілон Маск закликав співробітників компанії зосередитися на "мінімізації вартості доставки", а не на прискоренні доставки автомобілів клієнтам для досягнення цілей на кінець кварталу.
Про це повідомило видання CNBCє
Наприкінці кожного кварталу Tesla зазвичай збільшує постачання автомобілів клієнтам. Тепер Tesla та інші автовиробники зіштовхуються з нестачею запчастин, обмеженнями портів та більш високими транспортними витратами.
В умовах триваючих обмежень портів і зростання вартості доставки, Маск закликав співробітників в загальнокорпоративному електронному листі шукати способи знизити вартість доставки електромобілів клієнтам, а не поспішати з виконанням замовлень в останню хвилину, щоб досягти поставлених цілей з продажу в кінці кварталу .
Цього року Tesla щосили намагалася доставити нові автомобілі клієнтам у США відповідно обіцяних термінів. Деякі клієнти Tesla відчували затримки з доставкою на кілька місяців, через що їм доводилося платити зі своєї кишені за оренду та програми для виклику пасажирів. Також їм доводилося повторно подавати заявки на позички через усунення термінів.
Не тільки Tesla змушує клієнтів чекати на свої нові автомобілі довше, ніж вони очікували. Наприклад, минулого тижня новий публічний конкурент Rivian Automotive повідомив людей, які зарезервували свій позашляховик R1S, про затримки з доставкою.
Проте цього року продаж Tesla, здавалося б, не поступився непередбачуваним термінам поставки.
Раніше ми також повідомляли про те, що деякий час тому Tesla знову підняла ціну на свої популярні моделі.