Незалежна організація з безпеки Euro NCAP поставила Renault Zoe нуль зірок в останньому раунді випробувань, що зробило його третім автомобілем, який отримав найнижчу оцінку.
Про це повідомив портал WhatCar?
Спочатку Zoe був протестований у 2013 році, коли він отримав п'ять зірок, але відтоді Renault видалила з моделі ключові функції пасивної безпеки. Зміни специфікацій, які, як вважається, пов'язані з глобальною нестачею напівпровідникових мікросхем і можуть бути тимчасовим заходом, означають, що Zoe тепер далеко не відповідає стандартам безпеки, досягнутим більшістю нових автомобілів.
Пояснюючи свою оцінку, Euro NCAP заявила, що електромобіль отримав погані оцінки в категорії систем безпеки, де його оцінка була значно нижчою від середнього показника, досягнутого іншими автовиробниками. Модель також погано показала себе у плані захисту дорослих пасажирів у краш-тестах, у тому числі тих, які імітують найважчі аварії.
Організація розкритикувала Zoe за те, що вона не оснащена технологіями активної безпеки, такими як попередження про виїзд зі смуги руху та автоматичне екстрене гальмування (AEB). Ці функції тепер доступні як стандартні для більшості нових автомобілів.
У відповідь Renault заявила, що визнає результати, отримані Euro NCAP, але наполягає на тому, що Zoe є безпечним автомобілем, що відповідає всім нормативним стандартам, і що компанія постійно вдосконалює свої автомобілі, щоб відповідати стандартам, що постійно змінюються.
Результат Zoe був не єдиною поганою новиною для Renault Group в останньому раунді випробувань Euro NCAP: нова Dacia Spring отримала рейтинг однієї зірки. Він показав погані результати у всіх категоріях, у тому числі в галузі захисту пасажирів та дорослих, і піддався критиці за відсутність багатьох ключових систем активної безпеки, призначених для запобігання зіткненням.
Як і Renault, Dacia відповіла, що її автомобіль безпечний та відповідає всім європейським нормам безпеки. Компанія також заявила, що не оснащуватиме автомобілі додатковими функціями або технологіями безпеки, за які її клієнти не хотіли б платити лише для того, щоб ганятися за зірками Euro NCAP.
Раніше ми також повідомляли, що перший український електромобіль за $16 тисяч проходить тести.