Верховна Рада України скасувала "нульове" розмитнення, чим повернула довоєнні ставки розмитнення, прийняті у 2018 році. Після повернення податків зразку 2018 року, імпорт авто буде невигідний, а тому спочатку машини продаватимуть на внутрішньому ринку за підвищеними цінами.
Про це повідомляє Finance.ua із посиланням на експертів Інституту досліджень авторинку.
Експерти припускають, що на внутрішньому ринку зростуть ціни на більшість популярних моделей на 20-30%. Якщо з "нульовим" розмитненням імпорт авто в Україну збільшився в кілька разів, то скасування цього знову призупинить імпорт до рівня кількох тисяч авто на місяць.
Цьому також сприятимуть такі фактори:
- зниження купівельної спроможності громадян України через повномасштабну війну;
- подорожчання машин за кордоном через кризу автопромисловості та дефіцит пропозиції на ринку;
- підвищення цін та складності у доставці авто з-за кордону, особливо в сегменті машин з країн Америки та Південної Кореї;
- зміна курсу валют та знецінення національної валюти України – гривні.
Нагадаємо, експерт розповів про "плюси" скасування нульової розмитнення.
Раніше "Апостроф" розповідав про те, що найвигідніше розтамовувати нові автомобілі у віці до п'яти років.
Читайте також матеріал: Кінець нульового розмитнення автомобілів: що влада пропонує натомість