RU  UA  EN

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.60
  • НБУ:EUR 43.30
НБУ:USD  41.60
Суспільство

Новини

23 грудня

Всі новини

Деталей немає, але ви тримаєтеся: АвтоВАЗ заявив про амбітні плани щодо кросоверу Vesta

Найближчим часом російський "АвтоВАЗ" планує розпочати випуск оновленої родини Granta, проте стикається з проблемами у сфері імпортозаміщення.

Про це розповів на Східному економічному форумі президент компанії Максим Соколов, інформує РБК.ru.

За його словами, плани росіян амбітні – планують випускати і седан, і універсал, і на базі універсала більш просунуту модель.

"Це буде новим кроком у нашому вітчизняному автомобілебудуванні", - пояснив він.

На даний момент автовиробник має 25 різних прототипів нової моделі, але точний термін запуску виробництва поки неясний.

"Поставити модель на конвеєр — це не те, що зібрати одну чи навіть дрібну партію досвідченого виробництва. Це серйозна робота інжинірингу, виробничників, логістів, закупників. Тому це завжди вимагає часу, і два роки, навіть три роки — це нормальний термін для запуску нової моделі", - пояснив Соколов.

Він наголосив, що значна частина часу піде на локалізацію імпортних компонентів або пошук запчастин, що виготовляються у дружніх країнах.

Крім того, АВТОВАЗ має намір запустити виробництво нової версії кросовера Vesta.

"Це буде новий сучасний кросовер - найпопулярніша, напевно, сьогодні серед автолюбителів версія. І ось вона найближчим часом почне вже в повному обсязі розроблятися науково-технічним центром АвтоВАЗу", - повідомив президент компанії.

Згідно з інформацією, автовиробнику поки що не вдалося знайти заміну приблизно 1500 компонентів у середньому з 4500, з яких зібрано автомобіль.

"З них у зоні ризику знаходяться і постійно моніторяться близько 300 різних комплектуючих. Це, звичайно, змушує нас працювати в ручному режимі. Це створює додаткові ризики. І треба зазначити, що ці ризики матеріалізуються. Практично кожен день ми отримуємо той чи інший сигнал, виклик про припинення постачання того чи іншого компонента. Це змушує і наш інжиніринг, і службу логістів, закупників швидко переорієнтуватися, шукати аналогічних постачальників або у нас в країні, або переналагоджувати ланцюжки поставок на компоненти з інших дружніх країн", - резюмував Соколов.

Він також додав, що не виключає повернення в Росію автовиробників, що пішли.

Раніше ми писали, що в Росії через санкційний зашморг спостерігається гостра нестача автомобілів, тому неіснуючий радянський бренд "Москвич" повертається.