Днями мережу облетіли фото і відео водоспаду на київському мосту Патона, причиною якого став прорив тепломагестралі, але це не єдина "проблема" шляхопроводу. Експерти розповіли про кричущу аварійність мосту.
Про це пише видання "Сегодня".
"На першій і 21-й опорах поперечні балки, на яких знаходиться залізобетонна плита проїжджої частини, на жаль, повністю зруйновані", - говорить глава інституту сталевих конструкцій Олександр Шимановський.
Президент профільної асоціації Михайло Опанащенко зазначив, що міст все одно є безпечнішим за інші завдяки цільній металевій конструкції.
"Це найбільш надійна конструкція взагалі в Україні. Саме за рахунок того, що це суцільнометалева балка. Поки що немає таких пошкоджень, які представляли б небезпека", - упевнений Опанащенко.
Експерти підрахували, що запас міцності цього шляхопроводу становить іще три роки.
Вартість робіт по ремонту моста Патона - 5 млрд гривень, але кошти не передбачені бюджетом.
Як повідомляв "Апостроф", терміновий капітальний ремонт потрібно для 75 з 170 мостів столиці. Так, за станом на серпень 2018 року, відразу три столичних моста знаходяться в передаварійному стані. Йдеться про міст Патона, мосту Метро і Шулявському шляхопроводі.