Без прийняття Генплану неможливо прибрати транзитний транспорт з міста.
Таку думку в інтерв’ю "Обозревателю" висловив депутат Київради, член постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування Микола Негрич.
За його словами, практично в усіх великих містах-столицях є проблема з паркуванням автівки.
"Генплан містить "Генеральний транспортний план". Без прийняття Генплану неможливо прибрати транзитний транспорт з міста. Окрім цього, людям, які приїжджають у справах до Києва на один-два дні, краще і вигідніше було б залишати свої автівки на паркінгах при в'їзді до Києва, а містом пересуватися на громадському транспорті. Вони не завжди добре знають місто та місця, де можна припаркуватися. Подібна проблема є не лише у Києві, а й у Лондоні, і у Варшаві, і в інших містах. Практично в усіх великих містах-столицях є проблема з паркуванням автівки", – зазначив Негрич.
За словами депутата, у столиці автомобілями користується майже мільйон осбі, за кількості населення близько 3 мільйонів.
"І буде більше, тому що існує проблема транзиту. Окрім того, далеко не всі жителі міста реєструють автомобілі в Києві. Ми не можемо заборонити людині оселитися або зареєструватися у Києві. Загалом, Генплан – це орієнтовні речі, але вони мають бути", – пояснив Негрич.
Нагадаємо, раніше депутат Микола Негрич назвав ключові проблеми Генплану Києва. За його словами, він має не лише відповідати сучасності, а й враховувати проблеми міста, пов’язані з розширенням та радянською спадщиною.