Facebook змінить принципи наповнення новинної стрічки соцмережі з метою включити в неї більше записів від друзів користувача.
Про це написав засновник Facebook Марк Цукенберг на своїй сторінці.
"Нещодавно ми отримали зворотний зв'язок від нашої спільноти про те, що публікації від компаній, брендів і медіа витісняють особисті моменти, які зближують нас один з одним", - розповів він.
Він зазначив, що його компанія провела дослідження. Воно показало, що використання соцмереж для спілкування з близькими позитивно впливає на самопочуття людей.
На основі цих висновків, Цукерберг вирішив внести зміни в алгоритм формування стрічки Facebook.
"Коли ці зміни запрацюють, ви будете бачити менше публічного контенту, наприклад публікацій від компаній, брендів і ЗМІ. Публічний контент, який ви бачите, буде стандартизовано - це має сприяти змістовній взаємодії людей", - вважає Цукерберг.
Засновник компанії вважає, що після впровадження змін користувачі стануть проводити в соцмережі менше часу, але в довгостроковій перспективі зміни підуть на користь як їм, так і самій соцмережі.
Нагадаємо, 28 червня аудиторія Facebook перевищила 2 млрд користувачів.