RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Суспільство

Новини

24 листопада

23 листопада

Всі новини

Потрібно виховувати глядача: дипломат розповів про ситуацію на українському медіаринку

Українці сприймають політику та ЗМІ як ще одне телешоу, як "Танці з зірками".

Про це в коментарі "Детектор медіа" розповів власник Апостроф TV Василь Філіпчук.

За його словами, українці радше проголосують за політика, який краще танцює, співає чи розказує анекдоти, а не за того, хто краще керує країною.

"Людей, які мислять категоріями держави і можуть оцінювати політиків не по тому, що вони обіцяють під час виборчої кампанії, а що вони дійсно роблять, дуже мало. І тому в нас і політика така популістська, безвідповідальна", - переконаний Філіпчук.

Він говорить, що політика має бути чимось на кшталт служби в армії: 3–4 роки віддаєш державі.

"А в нас вона сприймається як тип бізнесу. Але в бізнесі потрібно взяти кредит, ризикнути і, не дай Бог, прогоріти. І прибутковість бізнесу 30% – це дуже багато. А в політиці можна отримати по 300–400% у порівнянні з вкладеним капіталом", - зазначає власник Апостроф TV.

Філіпчук переконаний, що медіа повинні виховувати аудиторію, щось пояснювати їй, нести в суспільство велике і світле.

"На жаль, не працює: розумні, спокійні, інтелектуальні дискусії ніхто не дивиться. А якщо медіа ніхто не дивиться чи не читає, то воно прогорає. Ми змушені керуватися тими принципами медіаринку, які є в усьому світі: не виховувати людей, а давати їм те, чого вони хочуть", - сказав він і додав, що виховувати людей мають церква, політики, громадські організації, не медіа.

"Медіа можуть допомагати, бути інструментом виховання. Але якщо вони беруть функції вихователя, то глядачі автоматично переключаються на інші канали", - підсумував Василь Філіпчук.

Нагадаємо, 1 червня відзначив свою першу річницю виходу в ефір незалежний інформаційно-аналітичний канал Апостроф TV.