Чому після вакцинації Pfizer у жінок ростуть груди: причина не радує
Фото: МК
-
Владислава МихайленкоРедактор стрічки новин. Пишу про найважливіші соціально-політичні теми. Закінчила Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. Працювала на іномовленні України, у друкованому тижневику "Країна" та на сайтах Gazeta.ua, "Наш Київ". Facebook
Текст статті
Медики пояснили інцидент зі збільшенням грудей у жінок після щеплення вакциною від коронавируса Pfizer.
Про це повідомляє NRK.
Нагадаємо, дівчина Емма з Норвегії розповіла в соціальній мережі TikTok, що у неї збільшилися груди після вакцинації "Пфайзером". Багато жінок розповіли в коментарях ідентичні історії.
"Якщо лімфатичні вузли у вас опухли і не зменшуються довгий час, або якщо ви помітили ущільнення в грудях, зрозуміло, треба звернутися до лікаря і пройти обстеження", - заявив медичний директор Агентства з лікарських препаратів Норвегії Стейнар Мадсен.
Тобто ефект короткостроковий, так як є нормальною реакцією на запалення або інфекції.
У самій компанії Pfizer не відкидають такий "сюрприз", але й уточнюють, що при розробках вакцини збільшення грудей не фіксували.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що європейський регулятор заявив про серйозну "побочку" після вакцин Pfizer і Moderna, а саме міокардит і перикардит.