Нова батарея для електромобілів, яка заряджається за три хвилини і працює протягом 20 років, може незабаром з'явитися на нових авто.

Про це повідомляє британське видання Daily Mail.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Стартап Adden Energy (Уолтем, штат Массачусетс) отримав ліцензію та фінансування в 5,15 млн доларів для створення конструкції батареї в масштабі, щоб вписатися в електромобілі.

Розроблена вченими з Гарварду батарея є металевим літієм, а не літієм-іоном, що встановлюється в електромобілях, нині представлених на ринку.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

В даний час на електромобілі ставлять літій-іонні батареї, які з часом погіршуються і служать до 7-8 років, залежно від того, скільки вони використовуються – так само, як і батарея смартфона.

Літій-металеві батареї містять металевий літій, в той час як літій-іонні батареї містять літій, який міститься лише в іонній формі в електроліті. Літій-іонні батареї живлять електромобілі Tesla й авто інших компаній, а також ноутбуки та смартфони.

Довговічні батареї, що швидко заряджаються, мають важливе значення для розширення ринку електромобілів, але сьогоднішні літій-іонні батареї не працюють, тому що вони занадто важкі, дорогі і довго заряджаються.

Ці літій-іонні батареї можуть бути замінені, але вони коштуватимуть тисячі доларів, а це означає, що водіям часто краще купувати новий електромобіль.

Натомість нова твердотільна літій-металева батарея може збільшити строк служби електромобілів до порівнянної з бензиновими та дизельними автомобілями тривалості – до 20 років – без необхідності заміни батареї протягом цього часу.

У лабораторії прототип батареї досягнув швидкості зарядки батареї до трьох хвилин із більш ніж 10 000 циклів за все життя.

Нова технологія була створена командою Сінь Лі та його колегами з Гарвардської школи інженерії та прикладних наук імені Джона А. Полсона (SEAS).

"Ми досягли в лабораторії від 5000 до 10000 циклів заряджання протягом строку служби батареї, порівняно з 2000-3000 циклами заряджання навіть для найкращих у своєму класі зараз, і ми не бачимо жодних фундаментальних обмежень для масштабування нашої технології батарей, - сказав Лі. - Це може змінити правила гри".

Нагадаємо, "Апостроф" писав, що Hyundai Motor Company спільно з компанією Factorial Energy розроблять і запустять у продаж нові енергоефективні батареї для електрокарів, які збільшать пробіг у півтора разу.