УЄФА представив оновлений бренд Ліги чемпіонів, який тепер набув більш яскравого вигляду.
Про це повідомляє офіційний сайт УЄФА, публікуючи відповідні фото.
Відзначається, що в новій концепції бренду центральне місце займають з'єднані зірки, взяті зі "зоряного м'яча" з логотипу ЛЧ. Згідно із задумом, новий бренд передає приклади демонстрації видатної техніки і таланту в матчах головного клубного турніру Європи.
"Новий бренд має більшу гнучкість, зберігаючи головні елементи - такі як гімн, стадіон і трофей. Синя колірна гамма, що бере коріння в темі вечорів Ліги чемпіонів УЄФА, збагатилася акцентними квітами - маджента (пурпуровим) і цианом (синьо-зеленим), які освіжають сприйняття образу", - також говориться в повідомленні УЄФА.
Раніше "Апостроф" повідомляв про те, що УЄФА назвав десять найкращих голів сезону в Лізі чемпіонів.