У структурі луганської "Зорі" працює 28-річний Дмитро Комиз, який з самого дитинства бореться з важкою хворобою – спінальною аміотрофією.
Дмитро відповідає за графічне оформлення постів у соціальних мережах, а також розробляє програмки з матчів, квитки та багато іншого, повідомляє Tribuna.
"Крім футболу, я також займався шашками. Брав участь в змаганнях серед людей з інвалідністю, так і серед здорових людей. Маю багато медалей і грамот за призові місця, правда, тільки на обласному рівні. Чемпіоном України, на жаль, я не ставав. Найбільше досягнення по Україні – 5-е місце", – розповів він.
Увагу до своєї персони Дмитро привернув після того, як почав звертати увагу адміністрації сторінок клубу в соцмережах на помилки у публікаціях.
"У якийсь момент у мене з'явилася думка про те, що я міг би працювати дизайнером в якому-небудь українському клубі. Я почав стежити за вакансіями в клубах. Так, наприклад, у мене були переговори з "Черкаським " Дніпром" в період світанку клубу, але у них для мене вакансії не знайшлося. Основним відповіддю було те, що потрібен працівник в офіс, а мені потрібна була робота на віддаленій основі.
"Зоря" ж мій улюблений клуб в УПЛ. Тут грав мій земляк Іван Петряк. І в один момент я звернув увагу на їх вміст в соцмережах, набрався сміливості і написав офіційну групу в Фейсбуці з питанням про контент і про дизайнера в клубі.
Мені відповіли, що в той момент дизайнера в "Зорі" не було. Я попросив сказати, якщо буде конкурс на цю посаду. Мені пообіцяли повідомити, а доленосною стала фраза від прес-аташе Зорі, мовляв якщо ти щось зробиш у вільний час, покажи нам, можливо, ми розмістимо це у себе на сторінках.
Так як це було зимове міжсезоння 2017/18, вільний час у мене був, то я так і зробив – зробив кілька картинок і показав їх прес-аташе, вони йому сподобалися. Він показав їх гендиректору Сергію Васильовичу Рафаїлову", - розповів він.
Через кілька днів чоловіка запросили на роботу в клубі.
"За ці півроку в клубі мене полюбили. І я їх теж. Я бачу, що на мене розраховують в "Зорі". Приємно бачити і коментарі вболівальників в соцмережах щодо контенту та дизайну.
Я приїжджаю на матчі не як уболівальник, а як працівник клубу, допомагаю в організації. Наприклад, коли на стадіоні грає музика – кілька пісень підібрав я, і вони всім нашим сподобалися", - додав Дмитро.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що рвездный український тенісист здивував фанатів кардинальною зміною іміджу.