Спровокувати катастрофу літака SSJ-100 в "Шереметьєво" міг стрибок напруги при попаданні в грозовий фронт, а також невиправдані дії пілотів.
Про це повідомило російському виданню "Інтерфакс" джерело знайоме з ходом розслідування.
За його словами, перші дані з параметричного і мовного самописців літака вже скопійовані і аналізуються.
"Виходячи з отриманих даних, після зльоту літак потрапив в грозовий фронт, який пілоти спробували обійти. Одночасно, ймовірно, в генераторі відбувся стрибок напруги, за яким послідувала серія відмов систем літака", - сказало джерело.
Потім екіпаж запросив повернення на аеродром вильоту і приступив до вимушеної посадки.
"Однак логіку окремих дій пілотів поки зрозуміти не вдається. Так, при підході до смуги літак почав провалюватися під глісаду, а екіпаж став з невстановленої причини збільшувати швидкість. В результаті вони приземлилися ближче до середини смуги з підвищеною швидкістю", - сказало джерело.
Відомо, що Кримінальну справу за статтею 263 КК РФ (порушення правил безпеки руху і експлуатації повітряного транспорту, що спричинило смерть двох або більше осіб) розслідує Головне управління з розслідування особливо важливих справ СК Росії.
Основні версії, які розглядає слідство - недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів і осіб, які проводили технічний огляд борту, несправність повітряного судна і несприятливі метеоумови.
Обидва "чорні ящики" аварійного літака знайдені і передані фахівцям Міждержавного авіаційного комітету (МАК) для розшифровки.
Як повідомляв "Апостроф", пасажир літака SSJ-100 Олег Молчанов, який виходив останнім з палаючого лайнера, розповів подробиці того, що відбувалося всередині.