Слідчі забрали для вивчення і аналізів пластики і метали з яких був виготовлений потерпілий катастрофу літака SSJ-100 в аеропорту Шереметьєво для встановлення чи є серед загиблих ті, хто отруївся отруйними продуктами горіння.
Про це повідомляє "Лента.ру".
За інформацією під час вилучення документів в корпорації "Цивільні літаки Сухого" слідчі забрали не тільки матеріали, що стосуються виробництва борту 89098, який зазнав катастрофи в Шереметьєво, а й внутрішню переписку підприємства про вимоги до комплектуючих, а також використовуваним пластиків і металів.
Вони потрібні для судово-хімічної експертизи - як тіл загиблих, так і вилучених зразків.
Уже в перші години розслідування постало питання про високій швидкості поширення полум'я. Звичайно, це може бути пояснено розлитим паливом, але слідству необхідно однозначно виключити версію легкозаймистих пластиків, що виділяють отруйний дим. Таке питання поставили перед судово-медичними експертами, але відповідне дослідження довготривале: воно займе щонайменше три тижні.
"Необхідно перевірити - і це теж одна з обов'язкових процедур при розслідуванні авіапригод - відповідність матеріалів, з яких виготовлено конкретний борт, еталонним зразкам", - розповіло джерело.
Він уточнив, що стан деталей, які поплавилися, зовні викликає питання, але робити висновки без спеціального дослідження не можна: експозиція впливу відкритим вогнем на обробку (у відносно неушкодженою частини) була тривалою. Крім того, основну відповідь мають дати судові медики: чи є серед загиблих ті, хто отруївся отруйними (саме отруйними) продуктами горіння, а не задихнувся в диму.
Як повідомляв "Апостроф", у російському Ростові-на-Дону черговий літак Sukhoi Superjet, аналогічний згорілому в аеропорту Шереметьєво, не зміг вилетіти до Москви через несправність.