Російські пілоти масово скаржаться на збої в роботі системи запобігання зіткнення літаків у повітрі.
Про це пишуть в російських Telegram-каналах.
Для російського каналу "Осторожно, новости" пілоти розповіли, що система запобігання зіткнення літаків у повітрі (TCAS) почала помилково спрацьовувати наприкінці травня
Система в режимі Traffic Advisory повідомляє пілотам про потенційну загрозу зіткнення і нібито про наявність поблизу іншого літака. Але іноді вона спрацьовує в режимі Resolution Advisory, попереджаючи про реальну загрозу зіткнення. У такому випадку пілот повинен екстрено набрати або знизити висоту. При цьому диспетчери на моніторах цих міток не бачать.
За словами пілотів, найчастіше проблема зустрічається при посадці і зльоті в Пулково. Пов'язують це з роботою "глушилок".
"Раніше таке рідко траплялося, тепер глушилки GPS, "коври". Безумовно, це присипляє пильність, коли ігноруєш. Раніше завжди треба було реагувати на сповіщення TCAS, а тепер — спочатку дивитися", – розповів російський пілот цивільної авіації.
За даними Telegram-каналу BAZA, лише за останній тиждень від пілотів надійшло вже понад 160 таких повідомлень від екіпажів рейсів, що прилітають і вилітають з Пулково.
За словами пілотів, на радарах раптово з'являється нібито безліч непізнаних сторонніх міток поблизу літака, які рухаються хаотично, а їхня власна висота не відображається.
Нагадаємо, раніше "Апостроф" писав, що російська авіація почала активно перекидати військові вантажі до Білорусі – аналітики фіксують польоти російських бортів до білоруської авіабази "Мачулищі". Вважають, що активність пов'язана з підготовкою до російсько-білоруських навчань "Захід-2025".