Наразі приблизно 17% усіх діючих нафтових танкерів у світі належать до російського "тіньового флоту". Про це пише The New York Times.

За інформацією дослідницької компанії S&P Global Market Intelligence, станом на початок поточного року "тіньовий флот" РФ налічував 940 суден, що на 45% більше, ніж за аналогічний період торік.

Видання пише, для того, щоб уникнути санкцій кораблі, пов’язані з Росією почали використовувати "сумнівне страхування або взагалі не використовувати його". Також ці судна почали плавати під прапорами третіх країн і надавати неправдиві дані про своє місцеперебування, щоб приховати місце завантаження свого вантажу.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Окрім того, за даними дослідницької компанії, середній вік суден російського "тіньового флоту" перевищує 20 років, тоді як у "легального танкерного флоту" він становить 13 років. Через це, застарілі танкери "тіньового флоту" становлять екологічну загрозу.

Крім цього, ці судна підозрюються у скоєнні підводних диверсій, зокрема, пошкодженні трубопроводів та кабелів.

Нагадаємо, 19 вересня Європейська комісія представила 19-й пакет санкцій проти Росії. ЄС має намір заборонити імпорт російського зрідженого газу, криптоплатформи і транзакції у криптовалюті. Окрім того, хочуть заборонити систему кредитних карток "Мир", повідомила президентка Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Для остаточного ухвалення пакету санкцій його має ще одностайно підтримати Рада ЄС, тобто всі країни-члени Євросоюзу.

Читайте також в "Апострофі" про те, що Північна Корея, ймовірно, планує провести масштабний військовий парад на честь 80-ї річниці заснування керівної Трудової партії Кореї.