У Росії все йде до того, що процес "підняття з колін" практично повністю зводиться нанівець. Після довгих вагань американська тютюнова компанія Philip Morris заявила, що працює над варіантами виходу з російського ринку. Загалом Російську Федерацію залишило вже понад 400 світових брендів.
Про це повідомляє в Telegram Центр протидії дезінформації при РНБО України.
У зв'язку з цим у Росії почалася криза економіки. Щоб хоч якось із цим боротися, на території РФ починають реєструвати копії відомих брендів.
Днями кремлівські медіа навіть почали повідомляти про "успішні" підробки зразків світового бізнесу. Як приклад окупанти повідомляють про "ДонМаку", який нещодавно відкрився в ОРДЛО.
Водночас, одна санкт-петербурзька компанія реєструє товарний знак "Ідея", стиль якого відповідає відомому світовому бренду IKEA.
При цьому варто наголосити, що в РФ копіювання брендів є незаконним. Але з огляду на обставини Кремль вирішив проігнорувати явні ознаки недобросовісної конкуренції.
До того ж, плагіат великих брендів – поширене явище для РФ. На полицях магазинів можна купити підробку Snickers, Mars, Colgate та інших популярних товарів.
Раніше ми також повідомляли про те, що Росію залишають 70 брендів пива .