RU  UA  EN

Пʼятниця, 29 березня
  • НБУ:USD 38.85
  • НБУ:EUR 42.05
НБУ:USD  38.85

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Олександр Черниш: Аксесуари made in Ukraine. Від ідеї до дії

новини компаній

На ринку аксесуарів made in Ukraine з'явилися два нові бренди - для чоловіків OLEHANDRO і для жінок DUFNI. Їх ідеатор, Олександр Черниш, молодий український бізнесмен, засновник холдингу HoldGroup24, до складу якого входять всі його бізнес-проекти, зокрема і новий стартап з виробництва та онлайн-продажу аксесуарів Boutiqonia.

Олександр, Ви молодий, але вже досвідчений бізнесмен, яких принципів Ви дотримуєтеся в своїй бізнес-діяльності?

Для мене дуже важлива чесність. По відношенню до клієнта, до партнерів і співробітників. У всіх проектах холдингу я налаштовую процеси максимально прозоро. Намагаюся в усе вникати. Ні, це не означає, що я не вмію делегувати, я якраз вважаю, що кожен має займатися своєю справою, але розбиратися в причинно-наслідкових зв'язках просто необхідно. Якщо ти пропонуєш якийсь комплекс послуг, треба вчасно помітити, які позиції надходять і розвивати саме їх, відмовившись від тих, які з якихось причин не користуються попитом.

Можете навести приклад?

Так було з сервісом подарунків PinkiBow. Ми скоротили пропозицію з п'яти позицій до трьох, і вивісили рекламу з найбільш ходової - букетами з повітряних кульок. До нас почали заходити люди з вулиці, і ми змогли підняти продажі за тими позиціями, які раніше не користувалися попитом.

Якої політики дотримуєтеся щодо фінансових вливань для просування своїх проектів?

Дуже важливо не витратити занадто багато з самого початку - орендувати крутий офіс або торговий майданчик можна, але краще тоді, коли бізнес стане стабільним. Обережним треба бути з вливаннями в рекламу, можна серйозно витратити на контекстну і це нічого вам не дасть, як це було у мене. А точкові вливання в просування через Інстаграм приведуть лояльних клієнтів, але тут теж важливий один момент - дуже агресивне просування може зашкодити вашій репутації в мережі, тому будь-який крок з розвитку бізнесу має бути виваженим.

Чому Ви вирішили наступний Ваш стартап присвятити аксесуарам?

Тому що з ними менше ризиків. Як, наприклад, з продуктами з терміном придатності. З одягом складніше через розмірні сітки, та й конкуренція висока. А з аксесуарами made in Ukraine у мене особиста історія. Я знаю на власному досвіді, чим відрізняється якісний аксесуар від неякісного. І мені не подобається ідея купувати підробку під іноземний бренд, тому що ти не можеш собі дозволити купити оригінал.

Я хотів дати можливість українцям користуватися якісними аксесуарами за прийнятними для середнього класу цінами, тим паче зараз вважається гарним тоном носити те, що зроблено вітчизняним виробником. Тому я знайшов київського виробника, який допоміг в розробці за моїми уявленнями моделі аксесуарів - сумка-месенджер, рюкзак, дорожня сумка, шопер, спортивна сумка, гаманець і обкладинка для паспорта - ось те, що вже зараз можна замовити на сайті. Але я ще продовжую працювати над асортиментом.

Зараз всі говорять про те, як важлива клієнтоорієнтованість в бізнесі. Як Ви продумали цей аспект?

По-перше, якість продукції, за яку я ручаюсь. Я сам особисто обираю шкіру, це частково українського виробництва зразки, частково італійські. Фурнітуру теж я вибираю сам, виключно якісну. Наші люди хочуть виглядати модно і дорого, і при цьому не платити великі гроші. Тому я шукав і знайшов способи зробити ціни доступними. Якщо подзвонить клієнт і скаже, що хоче таку сумку, але зі шкіри іншого кольору, то ми зробимо, це займе трохи більше часу, але ми готові йти назустріч клієнтам. Зараз плануємо співпрацю з кількома шоу-румами. Цей крок ми робимо для тих, кому важливо перед покупкою побачити річ наживо.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter