В офісі robota.ua пройшов прес-сніданок, присвячений трендам ринку праці
У п'ятницю, 1 листопада, в новому офісі компанії robota.ua відбувся закритий прес-сніданок. Його основною метою було ознайомлення журналістів з ситуацією на ринку праці України, а також анонсування нового сезону бізнес-аналітики.
Вступне слово вимовила головний редактор онлайн-журналу для пошукачів The Point Юлія Далібук, повідомивши про зміну назви компанії: починаючи з осені 2019 року, єдино правильним вважається написання robota.ua замість rаbota.ua.
Бренд-менджер Юлія Жемова поділилася підсумками рекламної кампанії, яка у вересні-жовтні 2019 пройшла по всій території України:
«У вересні у нас стартувала масштабна рекламна кампанія. Її амбасадором стала українська реп-виконавиця Alyona Alyona, в рекламному ролику вона допомагає шукачеві Віталію знайти своє місце у вирі офісних можливостей, піднімаючи його на кар'єрному ліфті все вище і вище, до потрібного поверху. Кар'єрний ліфт - це метафора, символ шляху і розвитку, спосіб, який набагато швидше і простіше, ніж відомі всім кар'єрні сходи, може доставити вас у потрібне місце. Ми дуже пишаємося співпрацею з Alyona Alyona і роликом, який у нас вийшов. Якщо ж говорити про перші результати рекламної кампанії, то це + 65% нових резюме, + 42% відгуків на одну вакансію і + 76% завантажень мобільного додатку».
HR-експерт Тетяна Пашкіна представила аналітику ринку праці та основні зарплатні тренди 2019-2020 рр.:
«Не дивлячись на збільшення кількості вакансій і резюме, незважаючи на збільшення дефіциту професіоналів, роботодавці не поспішають суттєво збільшувати заробітну плату. Навіть конкуренція з закордонними роботодавцями, які пропонують привабливі фінансові умови, які не спонукає українських роботодавців оплачувати послуги співробітників якісно і вчасно. Трендом майбутнього року буде посилення конкуренції за персонал і впровадження нових моделей мотивації».