Журналістська премія PRESSZVANIE та MMR запрошують українські компанії взяти участь у конкурсі прес-служб
новини компаній
Подача заявок до іміджевої номінації pressЗНАННЯ буде відкрита з 12 до 23 квітня 2018 року.
Журналісти та редактори українських видань оцінюватимуть роботу прес-служб приватних і державних компаній.
Умови участі компаній у номінації «pressЗНАННЯ»
Щоб висунути кандидатуру компанії для голосування необхідно заповнити заявку за посиланням https://docs.google.com/forms та зробити реєстраційний внесок у розмірі 3500 гривень.
Внесок є благодійним і не впливає на результати. До суми внеску входить два квитка на фінал премії 9 червня 2017 року.
Голосування відбуватиметься відкрито, всі оцінки будуть доступні для перегляду на сайті премії.
За результатами голосування буде сформовано рейтинг, який пізніше буде опубліковано в українських бізнес ЗМІ.
Критерії оцінювання прес-служб:
- Інформаційна відкритість та доступність спікерів компанії
- Якість контенту, що генерується (як у вигляді формальних прес-релізів, так і при персональній роботі з журналістами)
- Ефективність взаємодії зі ЗМІ (оперативність, якість спілкування/коментарів, ступінь втручання в матеріали, що затверджуються)
- Організація заходів для преси (інтерес, користь, рівень, розмаїття)
За новинами премії PRESSZVANIE слідкуйте на сторінці в Facebook або на сайті http://www.presszvanie.ua.
Довідка:
PRESSZVANIE – премія для журналістів, що діє в Україні з 2005 року.
Премію вручають журналістам і редакторам ділових, суспільно-політичних і LifeStyle видань за їх лідерство та професіоналізм. Єдина премія з відкритим та прозорим голосуванням.
PRESSZVANIE Ukraine – громадська організація, місія якої розвивати українську журналістику.
MMR.ua - 4D-медіабренд, націлений на інформування та провокацію росту корпоративних і агентських маркетинг, PR, рекламних, digital та sustainability професіоналів, а також підприємців, які усвідомлюють силу всіх видів комунікацій. Через сайт, освітні заходи, консалтинг і церемонію вшанування "відмінників" року, MMR.ua з 2005 року консолідує маркетинг-небайдужих.