Небезпечний челлендж в TikTok призвів до смерті підлітка: втрутитися довелося навіть Johnson & Johnson

Небезпечний челлендж в TikTok призвів до смерті підлітка: втрутитися довелося навіть Johnson & Johnson

  • Наталка Лавринець

    Редактор стрічки новин, невтомний ентузіаст у пошуку свіжих чуток та сенсацій у світі шоу-бізнесу. Знає реальний вік Олі Полякової, суть скандалу з Регіною Тодоренко і чи вагітна насправді Настя Каменських. Facebook

Текст статті

Компанія Johnson & Johnson попередила батьків про небезпечний вірусний TikTok-челлендж, коли кілька підлітків отримали передозування антигістамінним препаратом Бенадріл (димедрол). "Це дуже тривожна і небезпечна тенденція, її слід негайно зупинити", - заявив фармацевтичний гігант.

Фото: Pixabay

Челлендж пропонує прийняти достатню для появи галюцинацій кількість Бенадрілу і розмістити відзнятий матеріал на платформі TikTok. Виконуючи його умови, в липні в Оклахомі померла 15-річна дівчинка, ще як мінімум троє підлітків потрапили до лікарні. Згідно зі звітом поліції, загибла була з благополучної родини і раніше не експериментувала з наркотиками.

Директор Оклахомського центру інформації про отрути і ліки Скотт Шеффер повідомив, що необхідна для появи галюцинацій доза Бенадрілу є також потенційно небезпечною для життя. "Велика кількість Бенадрілу може викликати судоми і проблеми з серцем. Ритм серця збивається, і воно не може ефективно перекачувати кров", - пояснив він.

Щоб зупинити подібні експерименти, Johnson & Johnson працює з TikTok над видаленням небезпечних відео.

Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.

YouTube Shorts

    РЕКЛАМА
    РЕКЛАМА
    РЕКЛАМА
    РЕКЛАМА

    Читайте також