Італійський гурт Maneskin, який переміг у"Євробаченні-2021", став обличчям нової кампанії Gucci. Рокери знялися у провокаційній фотосесії, примірявши вбрання з нової колекції бренду під назвою Aria - лінійка присвячена 100-річчю модного Дому.
Результатом музиканти поділилися в своєму Instagram. Кадри зробив дует фотографів Мерт Алас та Маркус Пігготт під чуйним керівництвом креативного директора Gucci Алессандро Мікеле.
За задумом модельєра, нова рекламна кампанія відображає революційний та радісний імпульс еросу як творчої сили, що лежить в основі сучасної моди, відзначили на сторінці бренду.
Соліст Даміано Давид, гітарист Томас Раджі, барабанщик Ітан Торки і басистка Вікторія Де Анжеліс з'являються в кадрі кількох образах: яскравих костюмах з пір'ям та паєтками, а також у напівпрозорих і шкіряних речах з колекції Aria Gucci.
- Раніше рокери Maneskin зробили кавер на пісню американської співачки Біллі Айліш Bury a Friend. Рок-версію хіта першими почули глядачі бельгійського фестивалю Ronquières.
Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.