Чорна вантажівка "Похоронного бюро Вілмора" об'їхала американське місто Шарлотт з вельми незвичайним слоганом на кузові. Замість традиційних втішних слів на ньому красувався слоган: "Не вакцинуйтеся", пише CNN.

Фото: BooneOakley

Як не дивно, "Похоронного бюро Вілмора" насправді не існує. При пошуку фейкової компанії в інтернеті люди потрапляли на сторінку з повідомленням: "Зробіть вакцинацію зараз. Якщо ні, скоро зустрінемся". Клік на вакцинацію перенаправляв користувачів на сайт місцевої служби охорони здоров'я, яка інформувала їх про найпростіший спосіб вакцинації від ковіду.

Фото: BooneOakley

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Все дійство виявилося кампанією рекламного агентства BooneOakley, яке вирішило стимулювати вакцинацію за допомогою чорного гумору.

"Я просто відчуваю, що звичайна реклама не працює. Наприклад, звичайні повідомлення, в яких говориться: "Зроби щеплення", просто змішуються з усім іншим, - пояснив директор агентства Девід Оклі. - Ми хотіли зробити щось, що шокувало б людей, змусивши їх подумати: "Боже мій, оце так"".

У місті Шарлотт і штаті Північна Кароліна, в якому воно знаходиться, показники вакцинації відстають від загальнонаціональних. Тут повністю вакциновані близько 48,8% жителів, тоді як у всьому США - 54,7%.

Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.