Лайм

У "похоронному бюро" потролили противників вакцинації - ось він, чорний гумор

Жителів міста в США шокувала незвичайна реклама

Чорна вантажівка "Похоронного бюро Вілмора" об'їхала американське місто Шарлотт з вельми незвичайним слоганом на кузові. Замість традиційних втішних слів на ньому красувався слоган: "Не вакцинуйтеся", пише CNN.

Фото: BooneOakley

Як не дивно, "Похоронного бюро Вілмора" насправді не існує. При пошуку фейкової компанії в інтернеті люди потрапляли на сторінку з повідомленням: "Зробіть вакцинацію зараз. Якщо ні, скоро зустрінемся". Клік на вакцинацію перенаправляв користувачів на сайт місцевої служби охорони здоров'я, яка інформувала їх про найпростіший спосіб вакцинації від ковіду.

Фото: BooneOakley

Все дійство виявилося кампанією рекламного агентства BooneOakley, яке вирішило стимулювати вакцинацію за допомогою чорного гумору.

"Я просто відчуваю, що звичайна реклама не працює. Наприклад, звичайні повідомлення, в яких говориться: "Зроби щеплення", просто змішуються з усім іншим, - пояснив директор агентства Девід Оклі. - Ми хотіли зробити щось, що шокувало б людей, змусивши їх подумати: "Боже мій, оце так"".

У місті Шарлотт і штаті Північна Кароліна, в якому воно знаходиться, показники вакцинації відстають від загальнонаціональних. Тут повністю вакциновані близько 48,8% жителів, тоді як у всьому США - 54,7%.

Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.

Новини партнерів

Читайте також