У мережі став популярним Facebook-пост вчительки початкової школи міста Альтамонте-Спрінгс (США, штат Флорида). У ньому Лора Снайдер розповіла про інцидент в День кольорів коледжу - за традицією в цей день школярі приходять на навчання в одязі з кольором улюбленої футбольної команди.
Хлопець з молодших класів вирішив підтримати команду The Vols Університету Теннессі і прийшов до школи у помаранчевій футболці. Але так як у дитини не було фірмового одягу, він приклеїв до футболці листок паперу, на якому від руки намалював абревіатуру ВНЗ "UT". Однокласники висміяли хлопчика, але явно з цим поквапилися. Тепер такі футболки - офіційний мерч університету.
Пост вчительки про ситуацію в школі став весьми популярним. У ньому Снайдер також написала, що хотіла б замовити фірмовий одяг університету для хлопчика. Її історією на своїх сторінках у Facebook поділилися понад 10 тис. користувачів, так вона дійшла до видання The New York Times, а згодом - і до команди The Vols.
Дізнавшись про відданого шанувальника, університет не тільки вислав хлопцеві сумку, кепку та шкільне приладдя з символікою команди, але й взяв його малюнок за основу для нових фірмових футболок. Пізніше, в бесіді з блогером порталу Boredpanda глава прес-служби університету розповіла, що лише за кілька днів було продано 16 тисяч екземплярів. Доходи від їх продажу, як зазначили автори ідеї, будуть передані організації по боротьбі з булінгом.
- Українська хіп-хоп-виконавиця alyona alyona представила в мережі новий гостросоциальний кліп до пісні "Булінг", в якому виступила проти цькування дітей однолітками.
Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал The Lime, щоб нічого не пропустити.