Microsoft видалила рекламу нових окулярів змішаної реальності Hololens 2 після того, як її героїню Марину Абрамович звинуватили в сатанізмі. У ролику 72-річна майстриня перформансу розмовляє з директором аукціонного дому Christie's. "Я вірю, що мистецтво майбутнього - це мистецтво без об'єктів, - каже Абрамович. - Це просто чиста передача енергії між глядачем і художником. Для мене змішана реальність - це рішення".
Реклама, проте, отримала 24 тисячі дизлайків від прихильників теорії змови, яку плетуть навколо Абрамович з 2016 року. Тоді в мережу злили листа голови передвиборного штабу Хілларі Клінтон Джона Подести, серед яких було запрошення на "Духовний обід" від Марини Абрамович. У цьому конспірологи угледіли натяк на сатанистський обряд і, незважаючи на спростування художниці, продовжили розвивати теорію.
"Я обурена, бо це повністю вирвано з контексту, - говорила вона в той час. - Будь-хто може прочитати мої мемуари і дізнатися, що [мої роботи] далекі від сатанізму".
Реклама Microsoft дала історії з сатанізмом новий виток. У своєму блозі теоретик змови і продавець фіктивних ліків від коронавірусу Алекс Джонс роздмухав вогонь заявою: "Невже технологічна компанія дійсно хоче, щоб людина Люцифера була обличчям нового пристрою змішаної реальності?" Прихильники теорії засипали відео дизлайками, Microsoft поступилися і зняли його з YouTube. Ніяких коментарів про скандал від компанії поки не надходило.
- На початку березня помер німецький художник-концептуаліст Улай - співавтор перфомансів Марини Абрамович. У 2014 році художникові вдалося здолати онкологію.
- Бенксі на карантині покрив ванну малюнками щурів. "Дружина ненавидить, коли я працюю з дому", - написав він.
Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.