Необережні висловлювання Регіни Тодоренко про домашнє насильство і подальший скандал ось уже кілька днів не сходить зі сторінок таблоїдів. Від співпраці з телеведучою вже відмовилися великі компанії PepsiCo та P&G (Pampers), а модний журнал Glamour позбавив знаменитість звання "Жінки року".
Все це не просто малоприємні наслідки для Тодоренко, а й значні фінансові збитки. Минулого року журнал Forbes опублікував список найуспішніших знаменитостей Росії, до якого увійшла і колишня зірка туристичного проекту "Орел и Решка". Згідно з виданням, Регин Тодоренко займає другий рядок у списку найбільш затребуваних Інстаграм-блогерів, а її річний дохід від реклами у соцмережі оцінюється в суму близько $860 тисяч на рік. Сама ж ведуча достовірність цієї інформації заперечує.
З огляду на той факт, що від співпраці з Тодоренко відмовилися два найбільших бренди (до скандалу ведуча рекламувала підгузники Pampers та напій J7 компанії PepsiCo), місцевий таблоїд "Собеседник" підрахував, що знаменитість може втратити 40% свого доходу. Нібито тільки реклама соку обіцяла їй контракт на 19 млн рублів (7 млн гривень).
Бренди Calzedonia, Aussie, Milka та Halls, які також співпрацювали з ведучою, поки офіційно не висловили свою позицію щодо скандалу. При цьому, як зазначає таблоїд, там теж переглядають контракти.
- Анна Сєдокова, Маша Єфросиніна, Слава Камінська та інші зірки коментують у соцмережах скандал з Регіною Тодоренко. Примітно, що більшість публічних людей виступили проти "цькування" телеведучої.
- Незабаром після скандалу чоловік Регіни Тодоренко, музикант Влад Топалов, заступився за популярну на ТБ дружину, але грубі образи на адресу її фоловерів ситуації не допомогли.
Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.