18-річна британка Еллі Голдстейн, яка народилася із синдромом Дауна, стала обличчям рекламної кампанії Gucci та з'явилася на сторінках модного глянцю Vogue. Батьки дівчини у нестямі від щастя, адже їхня дочка - перша модель з особливостями розвитку, яка співпрацює із всесвітньо відомими брендами. У свою чергу, експерти називають це проривом в області фешн-індустрії.
Знімок Еллі, опублікований в Інстаграм бренду Gucci, зібрав понад 800 тисяч лайків і сотні захоплених коментарів. Крім цього фото дівчини з'явилося на сторінках Vogue Italia в рамках рекламної кампанії туші для вій Gucci Mascara L'Obscur.
Еллі Голдстейн
Свого часу в модельний бізнес дівчину привела подруга, яка дізналася про існування агентства Zebedee Management, яке бачить свою місію у збільшенні представництва людей, досі виключених з медійного простору. Це люди з обмеженими можливостями, люди з особливостями зовнішності. З 2017 року з агентством співпрацює й Еллі.
За цей час дівчина знялася для різдвяної кампанії місцевих супермаркетів, а також стала обличчям рекламного ролика Nike в рамках чемпіонату світу з футболу серед жінок. Разом з модельною кар'єрою Еллі вчиться сценічній майстерності.
- Американська R'nB-співачка та бізнесвумен Ріанна продовжує створювати нові колекції нижньої білизни та особисто рекламувати свій бренд Savage x Fenty. Липнева колекція марки вже надійшла в продаж з новим ефектним фотосетом знаменитості.
Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.