"Укрзалізниця" всерйоз взялася за забезпечення безпеки пасажирських перевезень. У рамках реалізації програми по боротьбі з пандемією коронавірусу працівники філії "Пасажирська компанія" отримали 500 тисяч захисних масок.
Про це повідомляють "Подробности".
Зокрема, засоби захисту отримали провідники та інші співробітники УЗ, які контактують з пасажирами. Урочиста передача партії масок відбулася в День залізничника - професійне свято всіх працівників "Укрзалізниці". Новий керівник корпорації Володимир Жмак підійшов до питання дотримання карантинних заходів досить відповідально.
"Вперше до контролю якості продукції ми залучили фірми-конкуренти, які переконалися, що маски відповідають всім стандартам захисту", - розповів директор філії УЗ "Пасажирська компанія" Олександр Перцовський.
Він також зазначив, що "Укрзалізниця" і далі співпрацюватиме з партнерами тільки на умовах прозорості.
У ситуації, що склалася забезпечення безперебійної роботи пасажирського транспорту - складне завдання, з яким "Укрзалізниця" справляється гідно. Незважаючи на те, що через пандемію важко і бізнесу будь-якого рівня, команда Володимира Жмака робить все можливе, щоб люди безпечно могли добиратися до роботи і назад.
Володимир Жмак у своїх коментарях згадав, що це обов'язок будь-якого поважаючого себе і свою компанію керівника - допомагати і забезпечувати безпечні умови праці, надання послуг не тільки співробітникам підприємства, а й клієнтам. Тим самим він ще раз підтвердив раніше озвучену тезу, що для кращого керівника "головний клієнт - це пасажир".