Американський рітейлер Amazon став найдорожчим світовим брендом, потіснивши з першої позиції минулорічного лідера Google.
Про це свідчить ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.
За минулий рік вартість бренду Amazon зросла в півтора рази - до $315 млрд. У минулому році Amazon був на 3-му місці в списку.
Другий рядок у ренкінгу в цьому році знову зайняв американський виробник електроніки Apple ($309,5 млрд). IT-гігант Google опустився на 3-ю позицію ($ 309 млрд).
Корпорація Microsoft зайняла 4 сходинку, слідом йдуть платіжна система Visa, соцмережа Facebook і китайський онлайн-рітейлер Alibaba.
Ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складається агентством Kantar Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники і відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.
Як повідомляв "Апостроф", Київ опинився на 13 місці в рейтингу міст світу, де жителі найбільше часу витрачають в пробках.