RU  UA  EN

Четвер, 19 вересня
НБУ:USD
  • НБУ:USD
  • НБУ:EUR
24.55
Бізнес

Читайте нас у Telegram-каналі

Новини

19 вересня

18 вересня

Всі новини

Новости партнеров

Загрузка...

У рейтингу найдорожчих компаній новий лідер: результати дослідження

Американський рітейлер Amazon став найдорожчим світовим брендом, потіснивши з першої позиції минулорічного лідера Google.

Про це свідчить ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands.

За минулий рік вартість бренду Amazon зросла в півтора рази - до $315 млрд. У минулому році Amazon був на 3-му місці в списку.

Другий рядок у ренкінгу в цьому році знову зайняв американський виробник електроніки Apple ($309,5 млрд). IT-гігант Google опустився на 3-ю позицію ($ 309 млрд).

Корпорація Microsoft зайняла 4 сходинку, слідом йдуть платіжна система Visa, соцмережа Facebook і китайський онлайн-рітейлер Alibaba.

Ренкінг BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2018 складається агентством Kantar Millward Brown на замовлення найбільшої рекламної компанії світу WPP. При складанні списку враховуються фінансові показники і відгуки споживачів. Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top 100 складається щорічно з 2006 року.

Як повідомляв "Апостроф", Київ опинився на 13 місці в рейтингу міст світу, де жителі найбільше часу витрачають в пробках.

Новости партнеров

Загрузка...