Ощадбанк планує закрити всі рахунки клієнтів, за якими не здійснювались операції протягом трьох років і більше.
Про це інформує прес-служба банку.
Банк просить клієнтів до 30 вересня 2021 року відвідати відділення з метою актуалізації ідентифікаційних даних та здійснення верифікації, а також вирішення питання щодо отримання коштів по нерухомих поточних та вкладних (депозитних) рахунках, операції за якими не здійснювались протягом трьох років і більше.
При собі необхідно мати паспорт та документ про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків.
Якщо до 30 вересня 2021 року клієнт не звернеться то:
- банк змінить облік залишків коштів на таких рахунках та обліковуватиме їх як нерухомі вклади;
- банк вважатиме, що клієнт у такий спосіб дав згоду на розірвання договору відповідно до частини 2 статті 1075 Цивільного кодексу України та закриття рахунку.
Один з клієнтів Ощадбанку звинуватив його в тому, що він був позбавлений субсидії на оплату комунальних платежів. Це нібито сталося через те, що банк при оплаті комуналки не передавав постачальникам послуг показання квартирних лічильників, які клієнт вказував в квитанціях.