VIP-клієнт державного "ПриватБанку" втратив тисячу гривень через "глюк" при переказі грошей.
Про це чоловік написав у відгуку на сайті Мінфіну.
За його словами, він намагався перерахувати гроші на свою карту в "ПриватБанку", щоб закрити кредитний ліміт.
"Хочеш зі своєї карти Приват перекинути гроші на свою карту Приват і закрити там кредитний баланс? Заглючив їх додаток в момент транзакції, змінило карти місцями і вуаля - ти перекинув гроші зі своєї картки на свою карту і заплатив Привату 1000 грн", - поскаржився VIP-клієнт державного банку.
Чоловік також зіткнувся з проблемою при спробі розморозити свої рахунки в "Приватбанку". VIP-клієнт зазначив, що в держбанк нібито не доходять листи від виконавчої служби, хоча інші банківські установи вже зняли арешт з його карт.
"На жаль, нам не вдалося вас ідентифікувати по даним, зазначеним у відгуку. Ми звернулися в особистому повідомленні і запросили ваші контакти, щоб перевірити інформацію і розібратися докладніше в ситуаціях, описаних вами", - зазначив представник "ПриватБанку" на скаргу клієнта.
Варто додати, що це не перший випадок, коли клієнти стикаються з проблемами при спробі перевести гроші на інші рахунки.
Українець звернувся до державного "ОщадБанку" для проведення SWIFT-транзакції в якості оплати доставки автомобіля зі США.
Після оплати комісії і через кілька тижнів виявилося, що гроші таки і не були доставлені з вини співробітників банку. За підсумком, кошти не дійшли до США, а чоловікові повернули гроші з вирахуванням суми за комісію.
Раніше ми розповідали, що українці масово скаржаться на банкомати "Приватбанку".