Клієнтка ПриватБанку через дії шахраїв втратила 62 тисячі гривень, але державний банк не зміг нічим допомогти пенсіонерці.
Про це жінка розповіла у своєму відгуку на сайті Мінфін.
За словами пенсіонерки, у неї вкрали смартфон, у чохлі якого також була картка ПриватБанку.
Шахраям вдалося отримати доступ до Приват24 та відкрити кредитний ліміт на 32 тисячі гривень. Пенсіонерка зателефонувала на гарячу лінію та попросила заблокувати картку.
Співробітник колл-центру запевнив жінку, що зловмисники не зможуть зламати її обліковий запис в інтернет-банкінгу і заблокував лише пенсійну картку.
"А на кредитну, як потім з'ясувалося, було взято ще кредит, онлайн-покупки в інтернеті на суму 30 тисяч. Банк нічим допомогти не може, тільки нараховує відсотки. Загалом мене обікрали на 62 тисячі", - підсумувала пенсіонерка у своєму відгуку .
Представник ПриватБанку відреагував на скаргу і повідомив, що описані жінкою операції можуть бути проведені лише за наявності доступу до додатку Приват24. Співробітник держбанку дав кілька порад клієнтці, як уберегти свої гроші від шахраїв, та зв'язався з нею через особисті повідомлення для з'ясування деталей інциденту.
Раніше ми повідомляли, що ПриватБанк попередив своїх клієнтів про нову схему обману.