RU  UA

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.10
  • НБУ:EUR 43.00
НБУ:USD  41.10

Новини

25 листопада

Всі новини

Що зміниться у 2022 році для клієнтів "ПриватБанку": всі подробиці

Протягом 2022 року ПриватБанк розширить послугу "E-Ліки по всій країні, а також розвиватиме екосистему некредитних продуктів і послуг.

Про ці та інші зміни пише Finance.ua.

Що зміниться для фізичних осіб

З'являться нові страхові послуги для матеріальної підтримки клієнтів у різних життєвих ситуаціях. Наприклад, при втраті роботи чи онкологічному захворюванні.

Також ПриватБанк збирається зробити страхування каско доступнішим, запровадивши принцип “плати, коли за кермом”.

Для користувачів смартфонів розробляється новий сервіс захисту гаджета, який окрім оплати вартості ремонту візьме на себе пошук та спілкування із сервісними центрами.

Також у фінансовій установі пообіцяли появу кредиту готівкою, процес отримання якої хочуть максимально автоматизувати.

Мобільний додаток банку Приват24 оновить функціонал дистанційного управління депозитами. З'явиться послуга надання кредитів на придбання автомобілів та кредитування на купівлю вживаних автомобілів також за допомогою додатку, який буде доступний як на базі Android, так і на iOS.

Крім того, цього року збираються збільшити обсяг кредитування за державною програмою "Іпотека 7%" та запустити свій маркетплейс із продажу та кредитування на купівлю житла.

Що зміниться для юридичних осіб

У 2022 році заплановано багато змін для бізнес-клієнтів, зокрема зниження тарифів на еквайринг, а також:

  • впровадження ринку нових технологій безконтактних платежів: Tap2Phone і NFC-меток;
  • додавання до лінійки Value-added Services послуги Хмарний-ПРРО;
  • запуск спеціального програмного сервісу для ОСББ;
  • запуск оновлених кредитів на оборотні кошти МСБ (малого та середнього бізнесу);
  • оновлення кредитної лінійки для агробізнесу;
  • запуск кредитів із гарантіями державного Експортного кредитного агентства;
  • активізація продажів кредитів за програмами 5-7-9% та із залученням державних гарантій;
  • запуск факторингу.

Раніше в роботі інтернет-сервісів "ПриватБанку" стався масштабний збій, пов'язаний із курсом валют. Долар коштував стільки ж, як і євро. У компанії заявили, що компенсують клієнтам усі збитки.