RU  UA

Неділя, 19 травня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.45
НБУ:USD  39.35

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

19 травня

Всі новини

Вперше за 20 років: в Україні змінюють правила гарантійного ремонту

В Україні планують змінити порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, який діяв з 2002 року. Новий документ вже підготовлено і найближчим часом буде дійсним.

Про це повідомляється на сайті Мінекономіки.

“Документ визначає відносини між виробниками, продавцями, сервісними центрами та споживачами щодо виконання гарантійних зобов'язань. Взаємини між виробниками, продавцями та сервісними центрами визначаються відповідними договорами” , - йдеться у повідомленні.

Суть гарантійного обслуговування полягає в тому, що виробник товару або особа, яка його реалізує, протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати ремонт товару у разі необхідності безкоштовно.

Якщо після огляду товару продавцем або сервісним центром його не можна відремонтувати на місці, покупцеві пропонується:

  • замінити товар на такий самий або аналогічний із числа наявних у продавця;
  • надіслати товар на гарантійний ремонт
  • розірвати договір купівлі-продажу та повернути споживачеві кошти, сплачені за товар.

Якщо після діагностики товару недоліків не виявлено або з'ясовано, що поломка виникла не з вини виробника, покупцю видається підтверджуючий документ у письмовій чи електронній формі. Покупець у разі незгоди з результатами діагностики має право вимагати проведення експертизи товару.

Діагностика товару, гарантійний ремонт (обслуговування) та заміна товару для споживача здійснюється безкоштовно.

Правила гарантійного терміну та ремонту

  • Гарантійний термін товару обчислюється з його передачі споживачеві. Строк виконання гарантійного ремонту (обслуговування) складає 14 днів з дати звернення споживача або за домовленістю сторін щодо іншого терміну.
  • За кожен день затримки виконання гарантійного ремонту (обслуговування) понад встановлений, споживачеві виплачується неустойка у розмірі 1% вартості товару.
  • Споживач втрачає право на гарантійний ремонт (обслуговування) у разі недоліків товару, що виникли з вини споживача (порушення вимог щодо зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб.

Раніше ми писали, що в Мінекономіки підготували законопроект про регулювання порядку оформлення та отримання соціальних відпусток щодо догляду за дітьми.