Деякі картки "Ощадбанку" зі строком, що минув, почали блокувати 1 квітня, у тому числі і в містах де йдуть активні бойові дії. Люди мали два роки для того, щоб перевипустити карти.
Про це повідомляє Svoi.city.
В Ощадбанку повідомляли, що автоматично продовжать до 1 серпня 2022 року дію карток, термін яких завершився.
Деякі картки зі строком, що минув, почали блокувати 1 квітня, у тому числі і в містах де йдуть активні бойові дії. Банк рекомендує у разі блокування картки дзвонити на гарячу лінію "Ощадбанку" - 0800210800 та уточнювати інформацію.
“Раніше була опублікована інформація від Ощадбанку про те, що з 1 квітня 2022 року АТ "Державний ощадний банк України" припиняє надавати можливість використовувати платіжні картки внутрішньо переміщених осіб, які обслуговуються за тарифним пакетом "Мій рахунок", термін дії яких закінчився під час карантину ( тобто до 31 березня 2021). Пенсійні кошти накопичуватимуться до проходження ідентифікації”, - пишуть на сайті Мінфіну у розділі “Відгуки”.
Користувач уточнив, як у цій ситуації, проходити процедуру отримання нової картки для пенсіонерів, що проживають на території Донецької та Луганської області. Адже зараз точаться бойові дії, частини областей залишилися без мобільного зв'язку. Можливості виїхати немає і немає можливості отримати смс або зателефонувати на гарячу лінію банку.
У банку відповіли, що всі клієнти, карти яких прострочилися під час карантину, мали два роки на те, щоб замінити картку.
Нагадаємо, раніше повідомлялося про те, що Ощадбанк з квітня припинив виплачувати пенсії внутрішньо переміщеним особам, у яких закінчився термін дії банківських карток.