Перелік послуг з пенсійних питань, що надаються в електронному вигляді, в Україні буде розширено.
Про це повідомляє "Урядовий портал".
Аби отримувати послуги з пенсійних питань, питань соціального страхування дистанційно за допомогою онлайн-сервісів Фонду можна:
- Зареєструватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua);
- За допомогою Дія.Підпис або кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- За допомогою засобів Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, в т. ч. з використанням технології Bank ID.
Таким чином, у клієнта є можливість:
- перевірити відомості про трудову діяльність (“Електронна трудова книжка”);
- перевірити надану роботодавцем інформацію про заробітну плату та набутий страховий стаж;
- переглянути сформовані електронні листки непрацездатності;
- заповнити “Анкету надання інформації для автоматичного призначення пенсії за віком”;
- отримати довідки з перевірочним QR-кодом;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу “Пенсійний калькулятор”;
- подати звернення (пропозицію тощо).
Раніше ми писали, що українцям повідомили про важливі зміни у нарахуванні пенсій.