RU  UA

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55

Новини

22 грудня

21 грудня

Всі новини

Подолання дефіциту пального в Україні: експерт запропонував несподіваний спосіб

Головна причина дефіциту пального в Україні – відсутність достатнього постачання. Ситуація справді дуже непроста, але є способи її покращити.

Про це у коментарі "Мінфін" розповів директор ТОВ "Консалтингова група А-95" Сергій Куюн.

По-перше, на думку експерта, треба пояснити людям, що з пальним легко не буде.

"Ми реально робимо неможливе, будуємо новий ринок, попри все розгортаємо потоки вуглеводнів із Заходу на Схід! Без перебільшення міняємо енергетичний ринок світу", - розповідає він.

По-друге, вважає Куюн, потрібно повернути акцизи.

"Ви вирішуєте завдання зменшення попиту методом високих цін. Але зараз висока ціна буде за рахунок високої націнки, яка нічого не дає з точки зору наповнення ринку. Адже економічних стимулів у трейдерів достатньо, проблема не в грошах. Нехай ця ціна буде високою за рахунок податків, вигоди держави. Це і людям буде зрозуміліше: купив пальне за 55-70 грн/л, але з них 10-15-20 грн піде на ЗСУ. Погодьтеся, це вже інша історія", - продовжує він.

Третє – подальша методична робота над розвитком транспортних коридорів.

"Немає простих рішень, без політичної підтримки все буде набагато повільніше. Польща та Румунія не забезпечать необхідний обсяг. Потрібні нові партнери. Зокрема, тиснемо на угорців (про реверс нафтопродуктоводу трохи поспішили). Працюємо з німцями для транспортування із Західної Європи. Проводимо шляхи із Середземного моря" , - розповів про необхідні кроки Куюн.

Раніше ми повідомляли, що уряд вніс зміни до технічного регламенту (ТР) вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива, згідно з якими допускається виготовлення та обіг нафтопродуктів екологічних класів Євро-3 та Євро-4. Зміни дійсні остаточно воєнного стану.