Через повномасштабну війну та окупацію частини територій Росією, в Україні не тільки подорожчав ряд продуктів, а й упав попит на деякі з них.
Про це розповідає "Главком".
Так, за інформацією операційного директора однієї з великих торгових мереж Олексія Панасенка, насамперед упав попит на непродовольчі товари не першої потреби.
"Якщо говорити про продукти, то покупці відмовляються від того, що для них сьогодні не має вирішального значення. Насамперед ми фіксуємо падіння продажів кондитерських виробів: різні торти, тістечка тощо", – Розповів він.
Найбільше знизився попит товарів високого цінового сегмента.
"Просів сегмент риби, насамперед, свіжої. Ціна одразу змінилася на лосось, форель, річкову рибу – і тому там падіння продажів досить значне. У м'ясі знизилися продажі яловичини та баранини, тобто тієї продукції, яка не є першочерговою і купується більше, щоб потішити себе. Зростає попит на курку, свинину", – констатував він.
Також менше купують соуси, кетчупи та солодкі напої. У цих випадках тенденція пов'язана зі скороченням асортименту. Крім того, трохи просів продаж молочки.
Раніше "Апостроф" розповідав, скільки коштують найходовіші продукти в супермаркетах.