RU  UA

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00

Новини

21 листопада

Всі новини

"Ваша картка заблокована": як шахраї обкрадають українців від імені ПриватБанку

В Україні активізувалися інтернет-шахраї, які обкрадають громадян, використовуючи схему зі "заблокованою" картою.

Відповідний відгук на порталі "Мінфін" залишила жінка, яка стала жертвою аферистів.

За її словами, їй зателефонуав незнайомий чоловік, який назвав себе представником "служби безпеки ПриватБанку".

Для підтверждення своєї легенди аферист надав жінці її особисті дані та навіть розповів, яка сума зберігається в неї на банківському рахунку.

"Для переконливості, що він не шахрай, було переключення дзвінку на оператора з номером "3700". Оператор сказав, що в мою карту були втручання та вона заблокована. Він запропонував її розблокувати зараз, та почав говорити, що мені робити. Він збільшив кредитний ліміт на одній з карток, перекинув із скарбнички на карту, та міг заблокувати або розблокувати картку. Подальшими діями шахраївбуло знято кошти із скарбнички та карти у розмірі 19580 гривень", - продовжила жінка у своєму відгуку.

Читайте також: "Маскуються" під програми виплат українцям: шахраї вигадали нову схему розводу через ПриватБанк

Постраждала зазначила, що вкрадені кошти вона планувала витратити на навчання своєї дитини та відновлення будинку після обстрілу ЗС РФ. У відгуку жінка закликала представників державного банку втрутитися у ситуацію та допомогти їй повернути гроші.

У коментарях співробітник "ПриватБанку" зазначив, що шахраї могли розблокувати карту та перевести з неї кошти за наявності доступу до особистого кабінету "Приват24". Зокрема, зловмисники могли заволодіти паролем від акаунту або ПІН-кодом, який необхідний для відновлення банківської карти.

"Ми постійно наголошуємо, що клієнти мають бути пильні та не передавати дані карток та паролі від акаунту третім особам. Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації. Банк постійно працює над вдосконаленням своїх послуг, в тому числі, у сфері захисту своїх клієнтів від шахрайських дій", - відповів представник "ПриватБанку" на скаргу жінки, яка стала жертвою шахраїв.

Раніше ми розповідали, чому глючать банкомати державного "ПриватБанку".