Українці все частіше скаржаться на роботу банкоматів ПриватБанку: вони списують з карток гроші разом із комісією, а потім не видають готівку.
Про це написав користувач на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
Виникла така ситуація: людина хотіла зняти готівку (10 000 грн), гроші з картки разом із комісією списалися, а банкомат раптово перезавантажився й не видав гроші. Тоді чоловік звернувся із заявкою до ПриватБанку, але вже протягом двох місяців йому не віддають гроші.
Також чоловік поскажився, що служба підтримки ПриватБанку не допомогла йому вирішити ситуацію, оскільки він користується карткою іншої фінансової установи.
"Банкомат Приватбанку не видав мені гроші, довго вантажився і в результаті пішов у перезавантаження, після чого як ні в чому не бувало включився, а про мої гроші забув. Номер банкомату "CAOD9594". Знімав з картки Монобанку, дзвонив в обидва банки, у Приваті послали куди подалі, це не їхня проблема, хоча їх банкомат. Було складено заявку з номером "3226396" від 31.07.2022. Минуло майже два місяці, гроші так і не повернули. Знімав 10 000 грн, які були дуже необхідні та залишаються такими досі. Коли повернуть мої гроші, адже інкасація була давним давно здійснена, і в банкоматі виявилися зайві 10 000 грн, які належать мені! Коли повернуться гроші?" - запитав чоловік під ніком sashavqq.
У відповідь на цей коментар ПриватБанк уточнив, що саме банк емітент клієнта, тобто банк, що випустив картку, повинен проводити запит щодо коректності проведення операції, і саме через цю причину чоловікові не вдалося отримати допоможу під час звернення до підтримки ПриватБанку.
Водночас ПриватБанк запевнив, що допоможе прискорити процес розгляду заявки, і попросив надати в особистих повідомленнях деталі заявки та за можливості її підтвердження.
"Що ж стосується звернень до підтримки, то дійсно, саме той банк, що випустив картку має проводити запит щодо коректності проведення операції, якщо клієнт не згоден з нею, адже лише банк емітент може бачити чи дійсно кошти списані. Ми будемо раді допомогти вам в прискорені розгляду заявки. Якщо вона вже адресована до нас, то просимо надати в особистих повідомленнях деталі та по можливості підтвердження, що вона дійсно вже була направлена до нашого банку", - написали представники ПриватБанку.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що українці скаржаться на крадіжку грошей із кредиток ПриватБанку.