RU  UA

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00

Новини

21 листопада

Всі новини

Деякі українки можуть мати проблеми з виходом на пенсію

При виході на пенсію деякі українки можуть зіткнутися з проблемою підтвердження свого дошлюбного прізвища – це стосується розлучених жінок.

Про це повідомляє Пенсійний фонд.

Так, до фахівців із проханням про пораду звернулася пенсіонерка, яка пояснила, що для постанови на пенсійний облік їй необхідно підтвердити в Пенсійному фонді дошлюбне прізвище.

Читайте також: Можуть призначити дітям та родичам померлого: в Україні з 1 грудня збільшать один із видів пенсії

"Свідоцтво про народження не годиться. А шлюб, зареєстрований 1996 року в Харкові, вже розірваний, і жодних документів не збереглося. Як мені бути?", - запитує українка із Хмельницької області.

Згідно з інформацією Пенсійного фонду, насамперед у такій ситуації необхідно отримати витяг з державного реєстру актів цивільного стану — це можна зробити в будь-якому відділі РАГС незалежно від місця державної реєстрації акта цивільного стану та місця проживання заявника.

Для цього буде необхідно вказати одну з наступних відомостей про фізичну особу, щодо якої видається витяг з Реєстру:

  • прізвище, ім'я та по батькові, дата та місце народження особи, щодо відомостей про яку отримано запит;
  • серія та номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акта цивільного стану, дата його видачі;
  • реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт громадянського стану.

У разі подання заяви/запиту про надання витягу з Реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково вказуються прізвище, ім'я та по батькові другого чоловіка.

Подати заяву/запит на отримання такого документа заявник може особисто або через законного представника:

  • безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
  • надіславши документи поштою (рекомендованим листом);
  • в електронному вигляді через мережу Інтернет із використанням веб-порталу "Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану" на сайті https://dracs.minjust.gov.ua/.

Фізична особа при особистому поданні заяви/запиту про надання витягу з Реєстру пред'являє паспорт громадянина України або паспортний документ та у відповідних випадках документи, що підтверджують сімейні відносини.

Справжність підпису заявника на заяві, а також вірність копій паспорта громадянина України чи паспортного документа та документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки, має бути належним чином засвідчена.

У разі надсилання заяви поштовим зв'язком виписка з Реєстру надсилається заявнику поштою.

Якщо документи надсилаються в електронному вигляді через Інтернет із використанням веб-порталу, то подають заяву встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів та відскановані копії необхідних документів. До заяви додається документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або повідомлення про реквізити платежу (коду квитанції) для перевірки цього факту з використанням програмного продукту "check" або підтвердження права на безкоштовне отримання витягу з Реєстру.

Раніше ми писали, куди і коли звертатись, щоб пенсію призначили вчасно.