Під час війни повідомити громадянам щодо відмови у наданні субсидії на оплату житлово-комунальних послуг представники уповноваженого органу мають право у спрощеному порядку.
Про це інформують у Пенсійному фонді.
Кабмін постановив, що інформувати громадян необхідно офіційно в паперовій формі, з підписом та печаткою повноваженого, зазначенням причини відмови і порядку оскарження рішення, але під час воєнного стану діє інший порядок.
Читайте також: Що зміниться із субсидіями у новому році: відповідь голови Мінсоцполітики
У період дії воєнного стану про відмову в наданні допомоги на оплату ЖКП заявнику можуть повідомити в телефонному режимі.
При цьому все одно має бути зроблено відповідний запис в журналі реєстрації інформування, в якому мають зазначити номер рішення про відмову, номер телефону заявника, його прізвище, ім’я та по батькові, а також П.І.Б посадової особи, яка повідомила про ухвалене рішення й дату та час телефонного дзвінка.
Зазначається, що відповідно до законодавства, заявник повинен отримати рішення про відмову в призначенні субсидії протягом трьох календарних днів. Оскаржити таке рішення людина має право в судовому порядку.
Нагадаємо, що громадяни України, які отримують субсидію на оплату житлово-комунальних послуг, зобов'язані протягом 30 календарних днів з моменту виникнення певних обставин, що впливають на призначення допомоги, проінформувати про це Пенсійний фонд.