У НАК "Нафтогаз України" заперечили інформацію, що з 22 жовтня почали збір персональних даних онлайн для вирішення питань щодо перерахунку і повернення коштів за доставку/розподіл газу.
Така заява опублікована на сторінка НАК у Fаcebook.
Читайте також: Заплатив за газ, але борг залишився: в чому причина і що робити
"Мережею шириться неправдива інформація, що з 22 жовтня Нафтогаз розпочинає збір персональних даних онлайн для вирішення питань щодо перерахунку і повернення коштів Нафтогазом за доставку/розподіл газу", - йдеться у заяві.
У "Нафтогазі" закликали бути уважними та не передавати свої дані стороннім особам. В НАК наголошують, що станом на зараз документи на повернення переплат приймаються винятково в Центрах обслуговування клієнтів.
Водночас у "Нафтогазі" повідомили, що наразі працюють над механізмом повернення переплати за розподіл газу, який дозволить клієнтам подавати документи для перерахунку та повернення переплачених коштів онлайн.
Прес-служба компанії надала номери операторів контакт-центру, до яких можна звернутись за роз'ясненнями:
066-300-2-888;
098-300-2-888;
093-300-2-888.
Нагадаємо, з 1 жовтня для побутових споживачів, яким повністю або частково припинено газопостачання, запровадили зміни у підході до визначення мінімального розміру річної замовленої потужності.
- Вас може зацікавити:
Українці помилково платять за газ на неправильний рахунок: як повернути гроші
Субсидії на оплату газу: сім категорій, які мають право на пільги
Чому в платіжках за газ приходять завищені суми: українцям дали пояснення