RU  UA

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Транспорт та зв'язок

Новини

21 листопада

Всі новини

Квитки продали, але місць - немає: "Укрзалізниця" потрапила в скандал з короткими вагонами

“Укрзалізниця”, яка раніше “забула” пасажирів по дорозі з Івано-Франківська до Києва, потрапила в черговий скандал. У касі продали квитки на потяг на місця, яких не існує.

Про це повідомляє у Facebook журналістка Надія Майна.

За її словами, Надія купила квиток на потяг №731 Запоріжжя - Київ, на який сіла під час зупинки у Дніпрі. Місця закінчувались на 81 номері, у той час як у її квитку було вказано 86-те. Таких пасажирів виявилось ще по десятку у декількох вагонах.

Тож варіантів три: або сідай на вільне місце, але якщо на якійсь станції зайде людина з квитком на це місце, мусиш брати свої торби-чемодани і шукати по потягу нове вільне, або провідник веде цю "новеньку" людину в інший вагон, шукаючи місця, або, якщо не хочеш "кочувати" та сперечатися з кимось за місце, можна проїхатися до Києва стоячи”, - пише Надія.

Згодом в “Укрзалізниці” пояснили, що начебто зламався той склад потягу, який мав вирушити на Київ, тому місць не вистачало. Стоячи ніхто не їхав, однак ситуацію це не змінює.

Чи має Укрзалізниця хоча б мінімальну повагу до тих, хто користується її послугами? Та чи має пасажир хоча б якісь гарантії, що йому буде надана послуга, згідно з купленим квитком?”, - додає Надія.

Раніше "Апостроф" повідомляв, що "Укрзалізниця" заморозила виплату премій, що може бути пов'язано з важким фінансовим станом компанії.