Станом на суботу, 29 березня, повністю відновлено роботу онлайн-сервісів з продажу квитків. Всі вони працюють стабільно.
Про це повідомила пресслужба "Укрзалізниці".
"Вночі переїхали на нову платформу, вибудували захист, активно відновлюємо додатковий функціонал. У мобільному застосунку вже знову доступне планування подорожей з пересадками, протягом дня по черзі відновлюватимуться онлайн-табло з постанційними розкладами поїздів", - зазначили у компанії.
Також в "Укразалізниці" повідомили, що черг біля вокзальних кас не спостерігається.
Раніше журналістка розповіла, як на вокзалі у Києві їй довелося майже дві години стояти у черзі, щоб купити квиток.
Нагадаємо, у кінці березня онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Не працювали продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг та довідкові послуги.