RU  UA  EN

Понеділок, 7 квітня
  • НБУ:USD 40.70
  • НБУ:EUR 44.70
НБУ:USD  40.70
Суспільство

Новини

7 квітня

Всі новини

Через збій в онлайн-сервісах Укрзалізниці журналістка 2 години відстояла в черзі в касу - але залишилась щаслива

Фото: З відкритих джерел

Українська журналістка Ірина Андрейців розповіла про труднощі із купівлею квитків через збій в онлайн-сервісах Укрзалізниці після масштабної кібератаки, відновлення яких досі триває.

Про це йдеться у дописі у Facebook.

Вона зазначила, що у Києві на вокзалі довелося майже дві години стояти у черзі, щоб купити квиток.

Попри це, була приємно здивована тим, з яким розумінням до ситуації поставилися громадяни. За весь час перебування на вокзалі вона не почула слів нарікань чи будь-якого іншого невдоволення з боку клієнтів.

"За дві години в черзі не помітила жодної агресії чи обурення "поганим УЗ" абощо. Всі втомлені, але з розумінням. Чемненько в чергах. Навіть коли дві людини переді мною зачинили віконце на 10хв перерви, тупо жодного обурення не було. Спокійно чекали... Продають квитки на найближчі дві доби і не далі, нагадую нагадування УЗ", - повідомила журналістка.

Укрзалізниця зі свого боку організувала роботу помічників, які допомогають та надають роз‘яснення пасажирам. Касири - втомлені, але усміхнені та ввічливі.

Для пасажирів спеціально накрили стіл з чаєм від Укрзалізниці, додала Ірина Андрейців.

Як писав "Апостроф", Укрзалізниця запровадила низку компенсацій після збою через кібератаки. Компанія тимчасово перейшла на паперовий документообіг, про що попередила клієнтів.