Про продаж заводу "Більшовик" конкретному покупцеві могли домовитися заздалегідь, а сам аукціон справляє враження простої формальності.
Про це розповів президент Київської школи економіки Павло Шеремета.
На його думку, учасники домовилися про покупку об'єкта за мінімальною ціною і навіть не намагалися симулювати боротьбу. Аукціон мав тривати набагато довше.
"Такий аукціон зазвичай триває значно довше, ніж лічені хвилини, і часто призводить до потроїння стартової ціни, за яку продається (а не передається олігарху) державна (тобто наша з вами) власність", - каже експерт.
Таким чином, спроба організувати приватизаційний аукціон, де б учасники змагалися, закінчилася провалом. Крім того, на момент продажу різні частини об'єкта торгів (будівлі та ділянки) були обплутані труднощами, пов'язаними з правами оренди і власності.
"Певна група людей системно працювала на те, щоб відлякувати потенційних покупців. Зробити так, щоб покупка "Більшовика" була квитком на війну", - заявляє Павло.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що на аукціоні Violity продають 2-гривневу купюру із цікавим номером.