RU  UA

Неділя, 22 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55

Новини

21 грудня

20 грудня

19 грудня

Всі новини

Кличко: Завтра буде відновлений повноцінний рух поїздів між станціями «Героїв Дніпра» – «Теремки»

Мер міста Віталій Кличко повідомив про завершення пусконалагоджувальних робіт на оновленій ділянці тунелю між станціями "Деміївська" - "Либідська". Повноцінний рух поїздів синьою гілкою планують відновити вже у четвер, 12 вересня.

Про це мер міста написав у Telegram

"Пусконалагоджувальні роботи на оновленій ділянці тунелю між станціями "Деміївська" - "Либідська" завершені. У четвер, 12 вересня, відновлять повноцінний рух поїздів між станціями «Героїв Дніпра» - «Теремки»", - написав Кличко.

Він підсумував, що весь комплекс робіт тривав 9 місяців. За цей час робітники переклали понад 200 кабельних мереж, демонтували стару частину тунелю довжиною у 27 метрів та побудували нову, посилили з обох сторін тунельну оправу, уклали нові колії, відновили всі інженерні мережі та, врешті, налагодили безпекові системи руху поїздів.

Мер міста зауважує на складних гідрогеологічних умовах місцевості: "Перегінний тунель між "Деміївською" - "Либідською" знаходиться у складних гідрогеологічних умовах. Тому під час ремонту здійснили всі необхідні роботи з гідроізоляції тунельної оправи та хімічного закріплення ґрунтів навколо неї".

Кошторисна вартість усього комплексу робіт, за повідомленням Кличка, склала 383 млн грн, "...що на 62 млн грн менше початкової вартості".

Він також повідомив про те, що в цей час також були проведені експертні дослідження з визначення причин виникнення ситуації. Встановили, що її причиною є окремі помилки на етапі проєктування та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт на етапі будівництва цієї ділянки тунелю, а саме:

  • оправа тунелю згідно з проєктом повинна експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод;
  • оправу тунелю збудовано неякісно з порушенням допусків монтажу кілець;
  • не виконано компенсаційних заходів (хімічного закріплення ґрунтів);
  • жорсткість тунелю нижча проєктної – з причини застосування стінових блоків замість лоткових.

Крім того, проведеними лабораторними дослідженнями підтверджено грубі порушення при будівництві в частині відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю.

Як передавав раніше "Апостроф", в КМДА повідомляли, що на перегоні між станціями метро «Либідська» та «Деміївська» проводили тестову обкатку поїздів. Роботи велися в посиленому режимі.